Загальні умови для підприємців
Основні положення та тлумачення термінів
Ці загальні умови (надалі - "ЗУ") регулюють відносини між сторонами договору про надання послуг (надалі - "Договір"), де з одного боку, Компанія:
TJ-Legal, s.r.o., Ідентифікаційний код: 45 447 292, Ідентифікаційний податковий номер: 2022987791, Iндивідуальний податковий номер з ПДВ: SK2022987791, юридична адреса: Hlavná 133, 08001 Prešov, Словацька Республіка, зареєстрована в Торговому реєстрі Окружного суду Прешов (Prešov), розділ Sro, під номером справи 22687/P,
зареєстрована як постачальник послуг (далі -" Постачальник "), а з іншого боку Замовник (далі - "Замовник"), як отримувач послуг.
Замовник є фізичною особою-підприємцем або юридичною особою. Для цілей цих ЗУ під Замовником також розуміється особа, яка діє відповідно до попереднього речення в межах своєї підприємницької діяльності та/або особа, яка виступає від імені юридичної особи. Якщо Замовник вказує в онлайн-формі ідентифікаційний номер (IČO, REGON), вважається, що на нього поширюються ці Загальні умови. Правовідносини між Постачальником послуг та Замовником, які прямо не врегульовані цими Загальними умовами, регулюються відповідними положеннями Закону № 513/1991 Комерційного кодексу у чинній редакції, а також пов’язаними правовими нормативами.
Стаття I: Договір
1. Укладення договору
1.1. Пропозицією щодо укладення договору є розміщення послуг, пропонованих Постачальником, на вебсайті: www.tj-legal.com.ua (надалі також „Вебсайт“).
1.2. Замовник на вебсайті Постачальникa обирає послугу, яка його цікавить, і заповнює необхідні дані.
1.3. Обов’язковою умовою для укладення договору є ознайомлення та погодження замовника з цими Загальними умовами, прайс-листом послуг, документом «Умови захисту та обробки персональних даних» та відповідними документами, на які посилаються ці документи. Актуальний прайс-лист послуг Постачальника доступний на вебсайті Постачальника і також надсилається Замовнику на вказану ним електронну адресу після відправлення онлайн-форми, що дозволяє Замовнику його зберігати та відтворювати.
1.4. Після вибору послуги із заповненням даних згідно з пунктом 1.2 та наданням згоди Замовником згідно з пунктом 1.3. цієї Статті I. цих умов, Замовнику надсилається автентифікаційний SMS-код (далі - "SMS-код") на номер мобільного телефону, вказаний під час заповнення онлайн-заявки на послугу.
1.5. Договір вважається укладеним з моменту відправлення SMS-коду, отриманого Замовником згідно з попереднім пунктом.
1.6. Замовник визнає, що Постачальник не несе відповідальності за зловживання мобільним номером замовника іншою особою з метою отримання послуги.
1.7. Вибір конкретної послуги через онлайн-форму та укладення договору шляхом погодження з цими Загальними умовами та відповідними документами ще не зобов’язує Замовника до користування обраною послугою або до оплати.
1.8. Укладенням Договору між Постачальником та Замовником виникає договірне відношення, на підставі якого Замовник може повторно замовляти у Постачальника послуги шляхом заповнення та надсилання заявок відповідно до пункту 2 цієї Статті цих Загальних умов, і це триває до припинення цього договору одним із способів, передбачених у Статті 9 або Статті 10 цих Загальних умов.
1.9. Після надсилання онлайн-форми та автентифікації Замовника послуги за допомогою SMS-коду, на вказану Замовником електронну адресу надсилається Заявка на послугу (далі – «Заявка») разом із відповідними супутніми документами для заповнення.
2. Замовлення послуги та зобов'язання оплатити замовлену послугу
2.1. Після укладення Договору відповідно до цих Загальних умов Постачальник надсилає на електронну адресу, вказану Замовником, Заявку, що стосується замовленої послуги.
2.2. Замовник може після укладення Договору відповідно до цих Загальних умов до моменту його припинення будь-коли звертатися до Постачальника з проханням про надання послуг, якими він зацікавлений. Замовник може зробити це особисто, телефоном або електронною поштою на адресу ukraine@tj-legal.com або на електронну адресу конкретного працівника чи відділу Постачальника.
2.3. На основі запиту Замовника про надання послуги відповідно до цих Загальних умов сторони узгоджують конкретну послугу, її обсяг та інші умови, за яких послуга буде надана. Постачальник має право у разі неправильно обраної Замовником послуги на Вебсайті запропонувати Замовнику послугу, що відповідає його потребам.
2.4. Якщо Замовник уклав Договір відповідно до пункту 1 цієї статті цих Загальних умов, Постачальник приймає як замовлення послуги також поштову або фізичну доставку документів, необхідних для надання конкретної послуги, співробітнику на рецепції, податковому агенту або на контакти, вказані Постачальником. У такому випадку Постачальник не несе відповідальності за неправильно наданий тип послуги.
2.5. Після замовлення послуги відповідно до попередніх пунктів Постачальник надсилає на електронну адресу, вказану Замовником, Заявку, що стосується замовленої послуги.
2.6. Обов’язкове замовлення послуги з обов’язком оплати вважається здійсненим з дня отримання належним чином заповненої заявки, що стосується конкретної послуги, Постачальником.Замовник має можливість подати належним чином заповнену заявку, згідно з попереднім реченням, одним із таких способів:
- особисто на адресу Hlavná 133, 080 01 Prešov, Slovenská republika
- поштою на адресу Hlavná 133, 080 01 Prešov, Slovenská republika
- електронною поштою на загальну електронну адресу Постачальника ukraine@tj- legal.com або на конкретну електронну адресу працівника чи відділу Постачальника,
- електронно через форму, доступну в додатку постачальника TJL Forms.
2.7. У разі, якщо Заявка є неповною, Постачальник має право вимагати від Замовника її доповнення/виправлення/доповнення додатків, а Замовник зобов’язаний доповнити/виправити/доповнити додатки згідно з вимогами Постачальника. Надання послуги при отриманні такої неповної Заявки регулюється пунктом 3 цієї статті цих Загальних умов.
2.8. Замовник зобов’язаний при заповненні Заявки в полі для номеру телефону вказати мобільний номер, який був введений під час заповнення онлайн-форми, підтвердженої SMS-кодом.
2.9. Якщо Замовник вказує в Заявці інший номер телефону, ніж той, що був введений під час заповнення онлайн-форми, а Заявка, отримана Постачальником, надіслана ним, вважається, що Договір укладено Замовником.
2.10. Замовник може замовити у Постачальника послугу, не зазначену на Вебсайті Постачальника або в прайс-листі (наприклад, аналіз справи, обробка звітів, форми, таблиці для банків тощо). У такому випадку Постачальник має право вирішувати, чи надавати таку послугу. Якщо Постачальник приймає рішення надати послугу, він надсилає Замовнику Заявку на послугу на його електронну адресу, а Замовник зобов’язується надіслати заповнену та підписану Заявку Постачальнику відповідно до пункту 2.6 цієї статті. Замовник зобов’язується сплатити за таку послугу винагороду, узгоджену індивідуально.
3. Умови надання послуг та зміна даних
3.1. У випадку, якщо виконавець отримав неповну заявку, а замовник заперечив проти неї й недоліки не були усунені навіть протягом розумного строку, встановленого виконавцем, виконавець не зобов'язаний надавати замовнику запитувану послугу до моменту їх усунення. Постачальник не несе відповідальності за будь-які збитки, яких зазнав замовник в результаті понесених або таких, що можуть бути понесені замовником.
3.2. Виконавець залишає за собою право відхилити запит на надання послуг з причин з боку виконавця (завантаженість виконавця, конфлікт інтересів, очевидна неможливість надання послуги тощо), про що виконавець негайно інформує клієнта, на його контактну електронну пошту. Відправлення інформаційного електронного листа є також відмовою від договору, яка анулює договір з самого початку.
3.3. Ці загальні умови розміщені на вебсайті виконавця, а також доступні після відправлення в онлайн-формі на контактну електронну пошту замовника, що дозволяє їх архівування та відтворення замовником.
3.4. Витрати на використання дистанційних засобів зв'язку (телефон, інтернет тощо) призначені для надання послуги за звичайною ставкою і залежать від тарифу на телекомунікаційні послуги, якими користується замовник.
3.5. Замовлена послуга буде надана замовнику за ціною згідно з прейскурантом яка діє на момент отримання заявки на надання послуг відповідно до п. 2. цієї Статі цих ЗУ.
3.6. Замовник має можливість ознайомитися з поточною ціною та інформацією про ПДВ та будь-які інші нарахування, які вказані в прейскуранті послуг на вебсайті виконавця.
3.7. Якщо замовнику необхідно змінити дані, внесені в онлайн-форму, необхідно здійснити нову реєстрацію через онлайн-форму в порядку, передбаченому пунктом 1. цієї статті цих ЗУ.
4. Предмет договору та його виконання
4.1. Договором Постачальник зобов’язується надати Замовнику послуги відповідно до отриманої заявки, а Замовник зобов’язується сплатити Постачальнику винагороду за послуги відповідно до прейскуранта послуг для підприємців, з яким він був заздалегідь ознайомлений та погодився шляхом надсилання заявки.
4.2. Послуги, що надаються Постачальником, наведені на Веб-сайті Постачальника. Інші послуги, що надає Постачальник, зокрема, але не виключно, включають:
- аналіз отриманих документів та попередня оцінка справи,
- отримання документів та довідок,
- консультації та поради щодо законодавства, що діє для обраної послуги,
- ведення податкової звітності/простого бухгалтерського обліку/подвійного бухгалтерського обліку відповідно до законодавства Словаччини,
- ведення кадрової документації та обробка зарплат відповідно до законодавства Словаччини,
- підготовка фінансової звітності та підготовка матеріалів для податкової декларації відповідно до законодавства Словаччини,
- підготовка матеріалів для податкової декларації та обробка податкової декларації відповідно до законодавства Німеччини,
- представлення Замовника перед місцевими або іноземними органами,
- підготовка та надсилання документації, що вимагається місцевими або іноземними органами (заява, податкова декларація, форми, повідомлення та інші документи),
- комунікація з місцевими та іноземними органами, необхідна для надання послуги,
- інші дії, пов’язані з досягненням предмету та мети договору.
4.3. Постачальник залишає за собою право не надавати Замовнику послугу, незважаючи на отриману заявку, у випадку, якщо він має непогашену заборгованість або інші зобов’язання Замовника перед Постачальником до їх повного врегулювання, з чим Замовник чітко погоджується.
4.4. Постачальник має право на винагороду також у випадку, якщо договір буде припинений відповідно до пунктів 9 або 10 цих Загальних умов і Постачальник виконав дії до припинення договору, на основі яких Замовник отримав або міг отримати виплати від податкового органу або отримав перевагу, яка без дій Постачальника не була б можливою.
5. Вартість послуг та порядок виставлення рахунків
5.1. Замовлені послуги надаються Постачальником за оплату, завжди відповідно до прайс-листа послуг, чинного на момент отримання заявки Постачальником. З метою ознайомлення з актуальною вартістю послуг Замовник зобов’язується перед відправленням заявки завжди ознайомлюватися з поточним прайс-листом на Вебсайті Постачальника.
5.2. Ціни на послуги в прайс-листі вказані в євро (€) з інформацією про ПДВ. У вартість послуг не включено витрати Постачальника на поштові та транспортні послуги, пов’язані з відправленням чи поверненням документів Замовнику, які є окремим пунктом прайс-листа.
5.3. Винагорода за обрані послуги виставляється Замовнику наперед у вигляді авансового рахунку-фактури, якщо інше не погоджено між сторонами.
5.4. Строк оплати рахунку-фактури становить 7 днів з дати її виставлення. Датою виставлення рахунку вважається також дата автоматичної відправки.
5.5. Постачальник виставляє рахунок-фактуру у електронній формі та надсилає її на контактну електронну пошту Замовника, вказану в онлайн-формі.
5.6. Електронний рахунок-фактура є податковим документом і вважається врученою в день її відправлення на контактну електронну пошту Замовника. Замовник несе відповідальність за своєчасне повідомлення Постачальника про зміну контактної електронної пошти.
5.7. У разі невиконання Замовником обов’язку повідомити про зміну електронної пошти, електронний рахунок-фактура вважається належним чином врученою, навіть якщо Замовник не дізнався про неї.
5.8. Постачальник не несе відповідальності за будь-яке розголошення інформації з контактної електронної пошти Замовника, а також за пошкодження чи неповноту даних у рахунку, викликані збоєм при доставці через інтернет.
5.9. З об’єктивних причин з боку Замовника Постачальник у виняткових випадках може індивідуально погодити інші умови доставки рахунків.
5.10. Замовник має право відкликати згоду на електронний рахунок-фактуру письмовим повідомленням, надісланим Постачальнику. Відкликання згоди набирає чинності з початку календарного місяця, що йде за місяцем, у якому повідомлення було отримано Постачальником. Відкликання згоди не може бути зворотним.
5.11. У разі порушення Замовником зобов’язання своєчасно та належно сплатити рахунок Постачальник має право на одноразову штрафну санкцію у розмірі 200 євро за кожне порушення та кожен прострочений платіж. Штрафна санкція підлягає сплаті протягом 7 днів з моменту отримання письмового вимоги на оплату на контактну електронну пошту Замовника.
5.12. У разі порушення зобов’язання щодо своєчасної оплати рахунку Постачальник має право на пеню у розмірі 0,1% від суми прострочки за кожен день затримки до повної сплати без необхідності окремого повідомлення.
5.13. У разі порушення зобов’язання щодо своєчасної оплати рахунку Постачальник має право на відсотки за прострочення у розмірі 20% річних від простроченої суми до повної її сплати.
5.14. Сплата простроченої заборгованості не звільняє Замовника від обов’язку сплатити санкції за попередні пункти, а також не позбавляє Постачальника права на відшкодування збитків.
6. Права та обов’язки сторін договору
6.1. Постачальник зобов’язується надавати послуги відповідно до цих Умов належним чином, своєчасно та з професійною якістю. Замовник бере до відома, що виконання цього зобов’язання Постачальника залежить також від виконання Замовником своїх обов’язків, передбачених цими Умовами.
6.2. Замовник зобов’язується своєчасно та належним чином сплачувати Постачальнику винагороду за надані послуги відповідно до цих Умов та Прайс-листа.
6.3. Замовник зобов’язується надати Постачальнику всю інформацію та дані, необхідні для належного та своєчасного надання послуг.
6.4. Замовник несе відповідальність за повноту, правильність і своєчасність надання документів, інформації та даних Постачальнику. Сторони зобов’язуються з цією метою надавати одна одній взаємну співпрацю. У разі порушення Замовником обов’язків, передбачених цим пунктом, Постачальник не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Замовнику.
6.5. Замовник зобов’язується поводитися з працівниками або іншими особами, які діють в інтересах Постачальника, ввічливо та з повагою, а також утримуватися від використання грубих або нецензурних слів чи виразів, підвищення голосу або фізичного нападу на цих осіб. Замовник зобов’язується дотримуватися цього також у письмовому, електронному або телефонному спілкуванні. До цього ж зобов’язується і представник Замовника.
6.6. Замовник зобов’язаний надати Постачальнику запитувані ним документи у визначеній формі (оригінал, скан, фотокопія, завірена фотокопія) та у строк, встановлений Постачальником.
6.7. Замовник бере до відома, що Постачальник встановлює строк надання запитуваних документів з урахуванням законодавчих строків для обробки конкретної дії перед державним або іншим органом, а також часових і кадрових можливостей Постачальника у відповідний період.
6.8. Замовник зобов’язаний надавати запитувані документи відповідно до інструкцій Постачальника. Замовник бере до відома, що документи, надіслані електронною поштою або подані у вигляді фотокопії, не будуть прийматися Постачальником до уваги під час надання послуги, якщо сторони не домовилися іншим чином. Постачальник не несе відповідальності за можливі збитки, завдані Замовнику з цієї причини.
6.9. Замовник зобов’язується, що всі документи, подані для бухгалтерського обліку, будуть повними, формально та фактично правильними, а також міститимуть усі дані, передбачені законом (наприклад, документи для цілей ПДВ тощо).
6.10. Постачальник зобов’язується повідомляти Замовника про недоліки та помилки в наданих ним документах, якщо існує ризик завдання шкоди. З цією метою Замовник зобов’язаний усунути виявлені недоліки у строк, визначений Постачальником. Якщо Замовник не усуне зазначені недоліки у встановлений строк, Постачальник не несе відповідальності за можливі збитки.
6.11. Замовник бере до відома, що ненадання співпраці відповідно до цього пункту має наслідком продовження часу обробки замовленої послуги. За можливе недотримання строків чи виникнення шкоди з цих причин Постачальник не несе відповідальності.
6.12. Замовник наданням послуги відповідно до Договору не звільняється від відповідальності за ведення та достовірність бухгалтерського обліку відповідно до Закону Словацької Республіки № 431/2002 Зб. про бухгалтерський облік.
6.13. Постачальник зобов’язується оригінали документів, наданих Замовником, ретельно зберігати протягом строку, зазначеного у повідомленні про отримання документів відповідно до пункту 6.16 цього розділу. Перше речення цього пункту не поширюється на копії наданих документів.
6.14. Постачальник не зобов’язаний передавати Замовнику на його вимогу документи, які Замовник передав йому відповідно до цього Договору, до моменту повної сплати Замовником заборгованостей і зобов’язань перед Постачальником, з чим Замовник погоджується.
6.15. Замовник зобов’язаний на вимогу Постачальника забезпечити фізичне отримання своїх документів, переданих Постачальнику, протягом 3 робочих днів з моменту надсилання повідомлення на контактну електронну адресу Замовника. На прохання Замовника Постачальник може погодити з ним інший спосіб передачі документів. У такому випадку Замовник бере до відома, що зобов’язаний відшкодувати Постачальнику витрати, які виникнуть у зв’язку зі зміною способу передачі документів.
6.16. Надсилання повідомлення на контактну електронну адресу Замовника вважається його доставкою, і з цього моменту починає відраховуватися строк у 3 робочі дні для їх отримання.
6.17. Замовник бере до відома, що у разі неполучення документів протягом 3 робочих днів після повідомлення Постачальника, ці документи будуть надіслані на адресу, зазначену в замовленні, кур’єрською службою за його рахунок. Якщо Замовник вчасно не отримає таке відправлення або відмовиться його отримати, воно буде зберігатися на складі кур’єрської служби. Замовник може отримати відправлення протягом одного року з моменту його зберігання. Якщо воно не буде отримане, відправлення буде знищене відповідно до Закону Словацької Республіки № 324/2011 Зб. про поштові послуги. Замовник бере до відома, що в такому випадку він порушує свій обов’язок зберігати бухгалтерські документи протягом 10 років відповідно до Закону Словацької Республіки № 431/2002 Зб. про бухгалтерський облік.
7. Відповідальність за шкоду та її відшкодування
7.1. Замовник бере до відома, що Постачальник надає лише кваліфіковану оцінку (так звану попередню калькуляцію) передбачуваних фінансових вимог Замовника (далі – «Калькуляція») до відповідних державних органів і навпаки, тому ця оцінка не є і не може бути юридично зобов’язуючою. Постачальник не несе відповідальності за різницю між попередньою Калькуляцією та розміром визнаного чи виплаченого належного платежу відповідним органом на користь Замовника або нарахованої заборгованості відповідного органу на шкоду Замовнику.
7.2. Якщо після надання послуг Постачальником на підставі виявлених або нововстановлених обставин відповідний орган змінить первісне чинне рішення на користь або на шкоду Замовнику, ця обставина не є підставою для зміни розміру первісно погодженої та виставленої винагороди, оскільки йдеться про обставини, які не були відомі ні Постачальнику, ні відповідному органу під час надання послуг.
7.3. Постачальник не несе відповідальності за шкоду, що виникла як різниця між попередньою Калькуляцією та визнаним і виплаченим державним органом платежем на користь Замовника або нарахованою заборгованістю з боку державного органу на шкоду Замовнику.
7.4. Замовник не має права на відшкодування шкоди, якщо невиконання обов’язків Постачальником було спричинене діями Замовника або відсутністю співпраці, яку Замовник був зобов’язаний надати згідно з чинним законодавством або цими Загальними умовами.
7.5. Не відшкодовується втрата прибутку та шкода, яка перевищує ту шкоду, яку Постачальник на момент виникнення зобов’язального правовідношення як можливий наслідок порушення свого обов’язку передбачав або міг передбачити, враховуючи обставини, які на той момент були йому відомі або мали бути відомі при звичайній обачності.
7.6. Якщо Замовник у разі порушення договірного зобов’язання Постачальником відмовився від Договору, він не має права на відшкодування шкоди, що виникла через те, що він своєчасно не скористався можливістю укласти замінний договір для досягнення мети, для якої був укладений Договір, від якого він відмовився.
7.7. Замовник не може вимагати відшкодування прибутку, який зазвичай отримується у чесних ділових відносинах за умов, подібних до умов порушеного договору, у сфері господарської діяльності, де він здійснює підприємництво, замість фактично втраченої вигоди.
7.8. У випадку, якщо Постачальнику перешкоджає у належному та своєчасному наданні послуги Замовнику форс-мажор, який включає, зокрема, але не обмежується, поширенням захворювань чи інших інфекційних хвороб, включаючи запровадження карантинних заходів органами державної влади, місцевого чи регіонального самоврядування, Постачальник не несе відповідальності за шкоду чи втрату прибутку, які виникли або могли виникнути у Замовника з цих причин.
8. Загальні положення
8.1. Постачальник зобов’язується надавати послуги належним чином, своєчасно та у професійній якості.
8.2. Замовник бере до відома, що виконання цього зобов’язання Постачальника залежить також від виконання обов’язків Замовника, зазначених у цих Загальних умовах, та вимог Постачальника.
8.3. Замовник зобов’язується надавати повністю та правдиво всю інформацію, запитувану Постачальником, і дані, необхідні для належного та своєчасного надання послуг.
8.4. Замовник відповідає за повноту, правильність і своєчасність надання документів, інформації та даних, переданих Постачальнику.
8.5. Замовник зобов’язується у власних інтересах надавати Постачальнику співпрацю, необхідну для належного надання послуги, зокрема дані, інформацію, підтвердження та документи відповідно до змісту інструкцій у прийнятих запитах і вимогах Постачальника.
8.6. Місцем надання послуги є місцезнаходження або інші приміщення Постачальника.
8.7. Постачальник при наданні послуг керується вказівками Замовника. Якщо Постачальник дійде висновку, що вказівка Замовника є неправильною, невиконуваною або суперечить інтересам Замовника, або має інші недоліки, він повідомляє про це Замовника. Якщо Замовник наполягає на виконанні такої вказівки, Постачальник не несе відповідальності за завдану шкоду.
8.8. Постачальник не зобов’язаний діяти відповідно до вказівок Замовника, якщо ці вказівки є неможливими, суперечать правопорядку Словацької Республіки або міжнародному договору, який є обов’язковим для Словацької Республіки. Постачальник може відхилитися від вказівок Замовника також у випадку, якщо це необхідно в інтересах Замовника і неможливо своєчасно отримати його згоду.
8.9. Постачальник не несе відповідальності за виконання зобов’язань третіми особами (зокрема, але не обмежуючись, державними органами), якщо від виконання їх зобов’язань залежить надання послуги.
8.10. Порушення обов’язків Замовника, зазначених у цих Загальних умовах або встановлених Постачальником, тягне за собою виникнення права на договірний штраф і продовження строку обробки замовленої послуги. За можливе недотримання термінів чи виникнення шкоди з цих причин Постачальник не несе відповідальності.
9. Порушення договору
9.1. Істотним порушенням Договору є таке порушення, коли сторона, що порушує Договір, знала на момент його укладення або на той час було розумно передбачити, з огляду на мету Договору, яка випливала з його змісту або з обставин, за яких він був укладений, що інша сторона не матиме інтересу у виконанні зобов’язань у разі такого порушення Договору. У разі сумнівів вважається, що порушення Договору не є істотним.
9.2. Істотним порушенням Договору, окрім пункту 9.1 цього розділу, також є:
- прострочення Замовника з оплатою винагороди або санкцій відповідно до цих Загальних умов,
- порушення обов’язку Замовника надати співпрацю відповідно до розділів цих Загальних умов або відповідно до вказівок Постачальника,
- надання неповних чи неправдивих даних або інформації під час надання співпраці з боку Замовника.
9.3. Будь-які інші порушення Договору вважаються неістотними порушеннями, за які будь-яка зі сторін Договору, укладеного відповідно до цих Загальних умов, має право розірвати Договір у порядку, визначеному у пункті 10 цих Загальних умов.
10. Строк дії Договору
10.1. Договір укладається на невизначений строк. Договір може бути припинений:
10.1.1. за згодою сторін Договору,
10.1.2. шляхом письмового повідомлення про розірвання Договору будь-якою зі сторін без зазначення причини, при цьому строк повідомлення становить 1 місяць і починає обчислюватися з першого дня календарного місяця, що настає після місяця, в якому повідомлення про розірвання було доставлено іншій стороні,
10.1.3. шляхом відмови від Договору згідно з пунктом 3.2 цих Загальних умов або у зв’язку з істотним порушенням Договору. Істотними порушеннями Договору є підстави, зазначені у пункті 9 цих Загальних умов. У разі відмови від Договору він припиняє дію з моменту отримання повідомлення про відмову іншою стороною.
10.2. Припинення Договору не припиняє вимог Постачальника до Замовника за цим Договором, зокрема, але не виключно, права на винагороду, належні платежі та договірний штраф.
11. Конфіденційність
11.1. Уся інформація та документи, отримані під час або у зв’язку з виконанням Договору, є конфіденційними, а їх зміст підлягає нерозголошенню обома сторонами Договору. У разі порушення конфіденційності сторона, яка допустила таке порушення, несе відповідальність за шкоду, заподіяну іншій стороні.
11.2. Замовник зобов’язаний зберігати конфіденційність щодо обставин, про які він дізнався під час надання послуги. Замовник не має права надавати інформацію або передавати третій особі документи, отримані від Постачальника (крім осіб, уповноважених на це законом, як-от органи досудового розслідування, адвокати тощо), у спосіб, що може зашкодити діловій репутації Постачальника, призвести до зловживання отриманою інформацією або до розголошення комерційної таємниці чи ноу-хау Постачальника.
Стаття II: Контактна інформація
У разі необхідності замовник має можливість зв'язатися з виконавцем у письмовій формі, електронною поштою або телефоном:
TJ-Legal, s.r.o.
Ідентифікаційний код: 45 447 292
Ідентифікаційний податковий номер: 2022987791
Iндивідуальний податковий номер з ПДВ: SK2022987791
юридична адреса: Hlavná 133, 08001 Prešov, Словацька Республіка
Тел. номер: +42151 321 5264
Електронна пошта: ukraine@tj-legal.com
Стаття III: Умови пред’явлення рекламацій
Замовник має право пред’являти Постачальнику вимоги, що випливають з відповідальності за недоліки наданих послуг, у порядку, встановленому в Положенні про рекламації для підприємців.
Стаття IV: Умови захисту та обробки персональних даних
1. Умови захисту та обробки персональних даних можна знайти ту https://app.tj-legal.com.ua/api/pdf-document/57538afb8115b55b801737972772f00f2967afa7/pdf
2. Погоджуючись із цими Загальними умовами, Замовник заявляє, що ознайомлений з умовами, зазначеними у попередньому пункті.
Стаття V: Чесна заява про повноваження надавати персональні дані суб’єкта даних
1.Замовник, погоджуючись з цими Загальними умовами (ЗУ), чесно заявляє, що будь-яка інша особа, крім нього самого (далі – «третя особа»), чиї персональні дані він надав Постачальнику як отримувачу відповідно до § 5 літери q/ Закону № 18/2018 З. з. про захист даних Словацької Республіки для надання замовлених послуг та/або для участі в кампанії «Порекомендуй знайомого», надала йому згоду на надання її персональних даних або він сам має право надати таку згоду на підставі відповідного закону.
2.Замовник цим чесно заявляє, що згода третьої особи, згідно з попереднім пунктом, була йому виразно та документально надана і в разі вимоги з боку Постачальника він може в будь-який час підтвердити наявність цієї згоди.
3.Замовник чесно заявляє, що усвідомлює, що персональні дані третьої особи, які він надає Постачальнику, необхідні для виконання цілі його законних інтересів з метою досягнення предмету договору про надання послуг та/або винагороди в кампанії «Порекомендуй знайомого».
4.Якщо третьою особою згідно з цими умовами є дитина, Замовник чесно заявляє, що є її законним представником відповідно до Закону № 36/2005 З. з. про сім’ю Словацької Республіки, і, отже, має право від її імені надавати персональні дані відповідно до цієї статті.
5.Замовник чесно заявляє, що третя особа ознайомилася з цією статтею цих Загальних умов і погодилася, щоб її персональні дані обробляв Постачальник у необхідному обсязі та відповідно до умов документа «Умови захисту та обробки персональних даних», з якими вона ознайомилася тут: https://app.tj-legal.com.ua/api/pdf-document/57538afb8115b55b801737972772f00f2967afa7/pdf
Стаття VI: Прикінцеві положення
1.У разі зміни цих ЗУ або Прайст-листу послуг Постачaльник інформує Замовника, надсилаючи електронне повідомлення на його електронну пошту, вказану в онлайн-формі.
2.Повідомлення, застереження, виклики, зміни та розірвання Договору і інші дії, пов’язані з Договором, доставляються поштою або електронним способом, причому обидва способи мають однакову юридичну силу. Днем доставки електронного листа вважається день його відправлення другій договірній стороні, навіть якщо вона про нього не дізнається.
3.Днем доставки поштового відправлення вважається також день його повернення відправнику або день, коли друга сторона відмовляється його прийняти.
4.Цей Договір регулюється правовим порядком Словацької Республіки. Всі спори, що виникають із цього Договору або пов’язані з ним, включно зі спорами щодо його дійсності, тлумачення або скасування, розглядаються загальними судами Словаччини.
5.Якщо будь-яке з окремих положень Договору визнається недійсним, не підлягає виконанню або неповним, це не впливає на дійсність решти положень Договору.
6.Постаaльник залишає за собою право в будь-який час змінювати ці ЗУ і Прайст-лист послуг. Через це Замовник зобов’язаний завжди перед замовленням послуги ознайомитись з актуальним Прайст-листом послуг для підприємців.
7.Зміну Постачaльник повідомляє Замовнику, надсилаючи повідомлення про цю зміну згідно з пунктом 1 цієї статті ЗУ, та оприлюднює її на своєму вебсайті разом із визначенням дати набуття чинності змін. Повідомлення та оприлюднення змін Постачaльник забезпечує не пізніше ніж за 15 днів до визначеного дня набуття чинності. Якщо Замовник не погоджується зі зміною, він зобов’язаний письмово повідомити Постачaльника про свою незгоду протягом 15 днів від дня повідомлення про зміну. Ця незгода одночасно вважається розірванням цього Договору згідно з цими ЗУ.
8.Якщо Замовник у вказаний термін не повідомить Постачaльника про свою незгоду зі зміною, вважається, що він згоден зі зміною, і взаємні відносини Постачaльника та Замовника з дати набуття чинності змін регулюються зміненими ЗУ або Прайст-листом послуг.
9.Відповідні частини цих ЗУ діють і після припинення правовідносин між Замовником і Постачaльником, до повного врегулювання їх взаємних відносин.
10.Ці ЗУ є чинними з 19.09.2025 р.