Хоча ми прагнемо робити свою роботу якнайкраще і пропонувати вам бездоганний сервіс, може статися так, що щось буде не так, як повинно бути. Для того, щоб забезпечити швидкий і правильний процес розгляду претензій між нашою компанією та підприємцями служить Процедура розгляду скарг.
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розгляду скарг компанії TJ-Legal, s.r.o., IČO: 45 447 292, DIČ: 2022987791, IČ DPH: SK2022987791, юридична адреса: Hlavná 133, 080 01 Prešov, Slovenská republika, зареєстрована в Торговому реєстрі Окружного суду Prešov, розділ Sro, вкладка № 22687/P (далі - "Постачальник"), є невіддільною частиною загальних умов для підприємців (далі - ЗУ для підприємців).
1.2. Цей порядок розгляду скарг регулює порядок подання скарг на послуги пропоновані та надані Постачальником на Вебсайті: www.tj-legal.com (далі - "Вебсайт").
1.3. Ця процедура розгляду скарг є обов'язковою для клієнта, який є підприємцем.
1.4. У момент відправлення Клієнтом замовлення на послугу вважається, що він ознайомлений з цим порядком розгляду скарг.
1.5. Вимоги, що випливають з рекламації, регулюються наступним Порядком розгляду рекламацій для підприємців (далі - "Порядок розгляду рекламацій") для підприємців та Закон № 513/1991 Zb. Господарський кодекс (далі - "Господарський кодекс").
1.6. Виконавець несе відповідальність за те, щоб послуга, яка пропонується Замовнику, відповідала вимогам до якості пропонованої послуги відповідно до характеру пропонованої послуги та ЗУ для підприємців.
1.7. Постачальник несе відповідальність за дефекти пропонованої послуги протягом усього часу її надання Замовнику. Оцінка того, чи був дефект істотним або неістотним порушення договору регулюється пунктом 6 ЗУ для підприємців.
2. Відшкодування збитків
2.1. Замовник має право заявляти Виконавцю претензії щодо відповідальності за недоліки наданих послуг відповідно до цього Порядку розгляду претензій.
2.2. Клієнт має право заявляти претензію:
- на якість наданих послуг,
- правильність ціни, стягнутої за надану послугу, якщо у нього є обґрунтовані сумніви, що рахунок за послугу не був виставлений відповідно до ЗУ для підприємницької діяльності та прейскурантом послуг,
- на точність рахунку-фактури з формальної сторони,
2.3.Клієнт повинен подати скаргу постачальнику без невиправданої затримки після того, як він дізнався або міг би виявити дефект у наданій послузі чи неточність виставленого рахунку, але не пізніше 15 днів, інакше право на претензію анулюється.
2.4 Клієнт може заявляти претензію відповідно до пункту 2.1:
- у письмовій формі за адресою постачальника послуг,
- електронною поштою на ukraine@tj-legal.com,
- за юридичною адресою постачальника,
- через онлайн-чат на www.tj-legal.com,
- за телефоном +421513215264.
2.5. Усі контактні дані Постачальника також опубліковані на Вебсайті Постачальника та в ЗУ для підприємців.
2.6. При пред'явленні претензії Клієнт заповнює протокол скарги для підприємців опублікований на Вебсайті Виконавця. Клієнт зобов'язується заповнити заяву про претензію, заповнити всі дані, та заповнити всю інформацію, яка міститься в заяві про претензію. У разі подання скарги щодо правильності виставлення рахунку за надану послугу також необхідно вказати номер податкового документа, якого стосується скарга. У разі подання скарги через онлайн-чат або через телефон ці дані заповнює уповноважена особа постачальника. Покупець завжди зобов'язаний вказати та передати постачальнику разом зі скаргою підтверджувальні документи, на яких він обґрунтовує свою претензію.
2.7. Виконавець не несе відповідальності за будь-які некоректні дані, надані Замовником у претензії, а також за неможливість доставлення протоколу про розгляд претензії на електронну адресу вказану Замовником.
2.8. Оскарження правильності виставленої ціни за надану послугу не має призупиняючого ефекту щодо її оплати, тобто не звільняє Клієнта від обов'язку сплатити рахунок-фактуру у встановлений термін.
2.9. Виконавець залишає за собою право не приймати претензію, якщо зниження якості або ненадання послуги було викликано:
2.9.1. обставини, що виключають відповідальність,
2.9.2. невірні документи або інформація, надані Клієнтом,
2.9.3. якщо Клієнт заявив претензію після 15 днів з дня, коли дефект або неправильність рахунку був або міг бути виявлений.
2.10. Днем початку розгляду рекламації вважається день звернення клієнта претензії до постачальника належним чином і відповідно до пункту 2.4. та 2.6. цього претензійного порядку. У разі, якщо подана претензія не містить всіх необхідних і правильних даних і додатків, претензійна процедура починається тільки з дати їх заповнення. Якщо клієнт не заповнює або не виправляє дані або додатки навіть протягом терміну, зазначеного у запиті постачальника, рекламація вважається необґрунтованою.
2.11. Якщо послуга, рекламована клієнтом, вимагає співпраці з боку замовника, замовник зобов'язаний забезпечити Постачальнику необхідну співпрацю. Поки він цього не зробить, датою початку процедури розгляду скарги вважається дата надання допомоги постачальнику.
3. Претензійний порядок
3.1. При особистому оформленні претензії постачальник заповнює свою частину акта-претензії, скріплює його печаткою та підписом. З метою розгляду скарги постачальник робить ксерокопію протоколу скарги, яку зберігає. Оригінал звіту про претензію повертається замовнику.
3.2. При пред'явленні претензії поштою, електронною поштою, в онлайн-чаті або телефоном, Виконавець надсилає замовнику підтвердження отримання претензії на адресу електронної пошти, надану Замовником.
3.3. Провайдер розглядає претензію без невиправданої затримки після того, як вона буде належним чином заявлена, і прийме рішення щодо способу її розгляду. Постачальник зобов'язується розглянути скаргу протягом 15 днів з дати її подання.
3.4. Після закінчення строку для врегулювання претензії, зазначеного в пункті 3.3, Замовник має право відмовитися від договору тільки в тому випадку, якщо про намір відмовитися від договору він повідомив Виконавця до закінчення встановленого строку.
3.5. Після розгляду скарги Виконавець надсилає Замовнику електронною поштою звіт про розгляд скарги із зазначенням того, чи була скарга обґрунтованою або необґрунтованою, із зазначенням короткого обґрунтування та способу, в який вона була розглянута.
3.6. Процедура розгляду скарги закінчується, коли звіт про розгляд скарги надсилається на електронну адресу Замовника.
4. Права в рамках відповідальності за недоліки
4.1. Якщо в наданій послузі є дефект, який можна виправити, Клієнт має право на його безплатне, своєчасне та належне усунення. Виконавець зобов'язаний усунути дефект без невиправданої затримки. Спосіб усунення дефекту визначає Виконавець.
4.2. У разі несуттєвого порушення договору Замовник має право:
4.2.1. усунення недоліків послуг,
4.2.2. виправлення рахунку-фактури,
4.2.3. знижку на вартість послуги,
4.2.4. обміну послугу на іншу.
4.3. У разі істотного порушення договору Замовник має право на:
4.3.1. усунення юридичних недоліків у наданні послуг,
4.3.2. адекватну знижку на ціну послуги,
4.3.3. відмову від договору.
4.4. У випадках, зазначених у пунктах 4.2 та 4.3, Виконавець та Замовник можуть домовитися про інший спосіб розгляду претензії
4.5. Виконавець приймає рішення про розмір знижки, що надається відповідно до пунктів 4.2.3 та 4.3.2. Для того, щоб отримати знижку з ціни, що виставляється (рахунок), повинні бути дотримані наступні умови:
- наявність дефектів,
- їх своєчасне застосування,
- відповідальність постачальника за недоліки,
- нездатність постачальника усунути дефекти протягом розумного додаткового періоду часу.
4.6. У разі прийняття претензії щодо правильності виставленої суми, постачальник сплачує правомірно заявлену ціну за послугу в наступному розрахунковому періоді або періодах, якщо такі є, поки не буде повернута повна сума правомірно заявленої ціни, або домовитися з Клієнтом про продовження терміну дії попередньо оплаченої послуги. Якщо ціна за надану послугу була стягнута (виставлена) одноразово, сума в розмірі правомірно заявленої ціни повертається Замовнику.
5. Прикінцеві положення
5.1. Цей Регламент розгляду претензій набуває чинності з 01.03.2024.
5.2. Поправки до цього Регламенту розгляду скарг є дійсними та набирають чинності з 01.03.2024.
5.3. Постачальник залишає за собою право вносити зміни до цього Порядку розгляду скарг без попереднього повідомлення.